Zgłaszanie usterek

Zanim zadzwonisz lub napiszesz do Nas, aby zgłosić usterkę wykonaj poniższe kroki w celu sprawdzenia poprawności połączenia.

Jeśli nie otwierają się strony internetowe: Wyłącz z prądu i włącz ponownie urządzenia do odbioru Internetu.

Jeżeli strony internetowe wolno się ładują lub wcale sie nie otwierają, wykonaj test na stronach przeznaczonych do testowania prędkości dostępu do Internetu:

  • Przed wykonaniem testu przeskanuj swoje komputery pod kątem występowania złośliwego oprogramowania (wirusy, trojany, rootkity, oraz inne) programem antywirusowym.
  • Jeśli Internet jest rozdzielony na inne urządzenia za pomocą routera lub switcha powyłączaj urządzenia mogące w trakcie testu korzystać z łącza Internetowego.
  • Na komputerze za pomocą którego wykonujesz test prędkości powyłączaj programy mogące korzystać z łącza internetowego oraz sprawdź czy komputer nie pobiera w danym momencie aktualizacji.
  • Dla połaczeń radiowych upewnij się z jaką prędkością urządzenie na którym wykonywany jest test prędkości łączy się z routerem wi-fi. Dla prędkości równej lub wyższej 30Mb/s zaleca się wykonywanie testu na urządzeniu podłączonym skrętką komputerową do jednego z portów LAN na routerze.

Najpopularniejszy tester prędkości znajdziesz na stronie http://speedtest.net Aby wynik był miarodajny wykonaj kilka testów. Warto wykonać test prędkości o różnych porach dnia, pozwoli to nam w diagnostyce problemu.

Dział Handlowy

tel. 17 853 31 20
fax. 17 853 52 70

kom. 798 326 821

GG: 43494959

e-mail: info@nexet.pl
e-mail: handlowy@nexet.pl

Kierownik Działu Handlowego

Gruszka Marcin
GG: 1787028

e-mail: mgruszka @ nexet.pl

________________________

Maciołek Andrzej
e-mail: amaciolek @ nexet.pl
GG: 1389522

Dział Serwisu

tel 17 506 10 10

 

Marcin Szajna
e-mail: serwis@nexet.pl
GG:11002435

 

 

 

 

___________________

Wdowiarz Artur
e-mail: artur@nexet.pl
GG: 851700